Breaking: €244 Miljoen Conversie Geheimen Onthult!

Totaal nieuwe en "omgekeerde" manier om het aantal leads en sales die uw website genereert te verdrievoudigen of te verviervoudigen, gegarandeerd!

Als uw bedrijf zoiets is als de honderden die we al hebben geholpen, is er veel laaggelegen fruit binnen handbereik! We laten u zien hoe u het aantal leads en sales kunt verdubbelen of zelfs verdrievoudigen zonder meer uit te geven aan advertenties.

96% VAN DE WEBSITES BEZOEKERS GAAN WEG
en komen nooit meer terug

Een hogere positie in zoekmachines heeft geen zin als u bezoekers naar een website of landingspagina stuurt die niet omzet in leads en sales! Topbedrijven en -merken vertrouwen ons hun geld toe omdat onze methoden van online direct-response-marketing werken. We beoordelen het succes van onze relatie met u op hoeveel winst en waarde we voor uw bedrijf brengen. Als we spreken, laten we u precies zien wat de volgende drie stappen zijn om uw winst te maximaliseren, onmiddellijk ...

COMPRESS DECENNIA IN DAGEN
En krijg een oneerlijk voordeel...

We hebben duizenden tests uitgevoerd voor onze klanten en meer dan 10.000 uur geïnvesteerd in de wetenschap achter conversie. Na jaren dit te hebben gedaan, begin je patronen te zien en begrijp je precies hoe mensen omgaan met websites en wat hen drijft om actie te ondernemen. We werken met u samen om te bepalen wat uw ‘typische’ klanten bezwaren en wensen zijn, en gebruiken vervolgens een combinatie van direct response-copywriting en design van wereldklasse om zo veel mogelijk bezoekers van uw website de gewenste actie te laten ondernemen.

WEBSITE PERFORMANCE AUDIT
de strategist wint altijd van de tacticus

De eerste stap in ons proces is de Website Conversion Audit. Dit is waar een van onze doorgewinterde online marketinggoeroes diep in uw bedrijf zal graven om de beste manier te begrijpen om de verkoop en leads voor uw bedrijf te maximaliseren.

KRIJG EEN ONRECHTMATIG VOORDEEL
en slacht uw competitie af.

In de sterke concurrerende zakenwereld, waar iedereen wedijvert om een groter stuk van de taart, is Conversion Rate Optimization de belangrijkste tactiek om het rendement van uw online marketing te maximaliseren. Als u alleen uw conversieratio verdubbelt, verdubbelt u het aantal leads en sales dat uw bedrijf ontvangt. Tegenwoordig is een website de kern van uw bedrijf. Als die kern twee keer zo effectief is

om potentiële klanten in betalende klanten te veranderen, zal elk stukje marketing dat u doet tweemaal zoveel resultaat opleveren. Deze resultaten zijn van invloed op elk aspect van uw bedrijf en hebben een diepgaand effect. Als uw website meer browsers omzet in kopers dan een van uw concurrenten, kunt u het zich ook veroorloven om meer bezoekers aan te trekken dan wie dan ook in uw markt – waardoor u marktaandeel kunt stelen terwijl anderen in paniek raken.

BEN JIJ KLAAR OM UW SALES TE VERDUBBELEN?

Om bot te zijn – onze tijd is kostbaar. Als u een van onze online marketingstrateegs in uw bedrijf wilt laten graven, naar uw cijfers wilt laten kijken, uw ‘knelpunten’ wilt laten uitzoeken, wilt analyseren welke strategieën voor u het beste werken en vervolgens een plan wilt maken voor versnelde winst, kunnen we daarvoor € 1.000 in rekening brengen.

Praat met ons en het is gemakkelijk te zien waarom. We maken echter voor het eerst een uitzondering op deze oproep voor klanten die veelbelovend zijn, omdat er potentieel is om meer samen te werken in een win-win regeling. Maar er is geen verplichting en geen verkooppraatje bij dit gesprek, het is puur advies waar je mee wegloopt en direct gebruik van maakt. We nemen alle risico’s voor ons.

 

12 Insider Handels-geheimen Om de omzet en winst van uw google ads-campagnes te verdubbelen

Dit GRATIS rapport onthult de MEEST explosief krachtige geheimen die we hebben ontdekt door letterlijk duizenden campagnes voor onze klanten te voeren en miljoenen euro’s uit te geven aan Google Ads.

(…en BOEM! Zo werkt het… we nemen ons eigen medicijn)

Hier is slechts een fractie van wat je zult ontdekken:

Hoe dan ook… Dit rapport is voor jou gratis, voer gewoon je gegevens in het onderstaande veld in en klik op de knop “Stuur mijn rapport” en deze SEO Strategien worden rechtstreeks naar je inbox gestuurd in een PDF document.

Domineer op een winstgevende manier, elke markt op lichtsnelheid

Ok, mag ik je een vraag stellen?

Wat houdt je tegen om de hoeveelheid geld die je VANDAAG aan verkeer uitgeeft, te VERDUBBELEN?

Serieus?

U wilt uw bedrijf toch laten groeien?

U wilt meer klanten, leads en sales, toch?

Waarom ga je dan niet gewoon naar de “verkeerssupermarkt” (ook bekend als Google en Facebook) … en ‘koop’ al het verkeer dat je nodig hebt om die klanten te krijgen?

Ik vermoed dat al jouw campagnes jou hebben laten zitten.

Meer specifiek jouw….

 

Zouden naar de buitenbaan schieten!

En je bankrekening zou om genade blijven schreeuwen.

Dus laten we eerlijk zijn….

Een gebrek aan verkeer is niet het ding dat u ervan weerhoudt om al uw doelen te behalen.

Weet je, die dingen die je aan het begin van het jaar opschrijft?

De dingen die ervoor zorgen dat je…

Met pensioen gaan van uw echtgenoot.

Voor je gezin zorgen.

Geniet van je dagen.

Aan niemand verantwoording afleggen.

Schulden afbetalen.

Reizen.

Doneren aan het goede doel. En houden van het leven!

Denk je niet dat het mogelijk is?

(Ahhhh… hoor je dat? Dat is het geluid van je onderbewustzijn dat je probeert te saboteren!)

Kijk, ik weet dat je sceptisch bent.

Ik neem het je niet kwalijk… en ik verwacht niet dat je ons op ons woord gelooft.

Dus hier is de geldvermenigvuldiging…

de enige 3 redenen waarom mensen niet van jou kopen

Het mogelijkheid hebben om verkeer om te zetten in winst is de meest waardevolle vaardigheid die een bedrijf kan bezitten.

Punt!

Maar als je het zat bent met eindeloze leugens en excuses van reclamebureaus, onbetrouwbare medewerkers, slechte conversieratio’s, ETC.

Sta mij toe u te laten zien hoe u deze conversieproblemen zelf kunt overwinnen.

Reden één

Ze weten niet dat je bestaat

Jup! Je doelgroep ziet je aanbieding niet.

En het is best moeilijk om iemand iets te verkopen die uw aanbod niet heeft gezien.

Als u online adverteert. is de mogelijk dat uw advertenties niet worden gezien.

Hoe weet ik dit?

De gemiddelde door-klik-ratio is een Ad-Word Campagne in bepaalde sectoren) loopt uit tot een waanzinnige 3,17%!

Dat betekent … als je 100 van je beste ideale prospects stuurt …

Die zijn in ‘koop-modus’, op zoek naar jou zijn op Google.

Minder dan 4 mensen zullen uw aanbieding daadwerkelijk zien!
(Niet kopen, maar gewoon op uw advertentie klikken!)

Wat is de oplossing hiervoor?

Welnu, de eerste stap van uw sales-funnel is uw advertenties.
Zorg dat uw advertenties opvallen…

Steel jouw doelgroeps aandacht

De manier om een ​​voorsprong te krijgen op uw concurrentie is door advertenties van wereldklasse te schrijven…

Die uw prospects bij de keel grijpen en ze naar uw landings pagina’s slepen.

Uw advertenties moeten gewoon de aandacht trekken!

Saaie advertenties zullen hier nooit de aandacht verkrijgen.

Uw advertentie heeft maar één doel . De bezoekers doen klikken! That’s it.

Reden Twee

Ze kunnen het niet permiteren

Heel veel mensen zouden graag een gele Lamborghini willen bezitten. Goed geld, als ze nieuw € 20K kosten…

9 van de 10 mensen zouden de Lamborghini verkiezen boven de Toyota.

Correct?

Stel je voor dat je een dienst verkoopt die €2.000 kost.

Je zou een betalingsplan moeten testen om meer leads om te zetten in klanten.

Het zal de acquisitiekosten voor klanten drastisch verlagen.

Geloof je me niet?

Nou, als er geen banken waren om hypotheken aan mensen te verstrekken.. . geen woning zou verkopen.

Nou ja, bijna geen.

Hoeveel mensen hebben genoeg om hun huis contant te kopen?

Misschien 1 %.

Overtuigd? Goed, laten we naar reden drie gaan

Reden Drie

Ze geloven jou niet

Er is tegen de mensen gelogen. Omdat er allerlei claims zijn die grote beloften schreeuwen.

Als je een aanbieding maakt, is dat precies zo. Waarom zouden jouw potentiële klanten jou geloven en bij jou kopen.

Wil je anders zijn?

BEWIJS  dat uw product hun probleem zal oplossen.

Ik heb het over echte resultaten, casestudy’s, facturen, video’s, enz.

Dit is de enige manier om consequent ijskoud verkeer en complete vreemden in goedbetaalde klanten om te zetten… is nooit het resultaat van…

WAARSCHUWING: We ReservEREN het recht om deze offer zelf te beeindigen

Wij verslaan uw beste campagnes of je betaalt ons geen cent

Wekt deze offer jouw interesse?

Geïnteresseerd om onze skills eens uit te testen?
Wacht even tijger, niet zo snel!
Even een stapje terug.
Want dit is niet voor iedereen.
Er zijn 3 factoren die belangrijk zijn om te weten voordat je jezelf hiervoor aanmeld
  1. Je moet op dit moment al Google of Facebook Ads runnen die winstgevend zijn. deze opportuniteit is dus niet voor beginnelingen die nog niet online adverteren. (als je wilt dat wij uw funnel en ads lanceren – bekijk eerst of je in aanbieding komt).
  2. Je moet ons ads laten crieeeren waarvan wij weten die zullen verkopen. Luister, wij trekken ons niks aan van wat jij, je verloofde, sneeuwwitje en de zeven dwergen denken van onze ads. Behalve het feit dat alles in orde is, kunnen wij enkel success garanderen met de ads die wij zelf crieeeren.
  3. Je mag niks verkopen dat illegaal is, illegaal, oplichting en gevaarlijke of in eender welk geval van multi-level marketing. That’s it!
Vind je deze opportuniteit interessant? voldoe jij aan bovenstaande kwalificaties? Zo ja, dan kan je hieronder een 30-minuten strategy sessie inplannen met ons team.

‘Magic Pixie Dust’ Sprinkled On ‘Crossed Fingers’ With A Scoop Of ‘Hope And Pray For The Best’

Frequently Asked Questions

Put simply, Conversion Rate Optimization is the process of optimizing a website to ‘convert’ a higher number (rate) of visitors into buyers or inquiries.

Here’s how it works… when you put your website or landing page online people come along to visit it. You might get them there by advertising on social media or they may find you organically through a search engine like Google. Most websites have a commercial goal; usually it’s an inquiry from, a contact form or a phone call and it’s a sale for eCommerce websites.

You will NEVER get every website visitor to complete that goal (inquire or buy) but you will get some people taking the action you want them to. The number of people who take the action you want them to VS the number of people who visit can be calculated together to get a percentage.

Let’s put it into numbers… let’s say 1000 people visit your website in a one month period and 10 people fill out your inquiry form.

10 / 1000 = 0.01

0.01 X 100 = 1%

So your website, in that given month, has a conversion rate of 1%. Now we know what you’re thinking – how do I make that 2%, 3% or even 20%??? Well that process of improving conversions is called Conversion Rate Optimization or, put short, CRO. CRO is an in-depth process that involves copywriting, design, user experience and testing to drive the conversion rate up so more visitors to your website convert into inquiries or buyers.

It’s a money making, ROI driving superstar business strategy to bring you more business.

Are you overwhelmed with the number of inquiries or sales you are generating from your website? No? Then you need to partner with a Conversion Rate Optimization agency.

In general, anything above 2% is a good conversion rate. Note that we said good, not great.

Some of the best conversion rates can be up around 20-30%, some of the worst can be as low as 0.19%. Typically, an average conversion rate of 5% or above is considered GREAT. How far could you get by optimizing your website for conversions?

You have a conversion problem. Yes, we said a conversion problem. Sorry to be blunt but it’s ALWAYS conversions, it’s never traffic. Here’s why…

In the world of online marketing, traffic is a commodity. You can BUY traffic (think Google Ads or Facebook Advertising) and you can optimize for traffic (think SEO). Want another 50,000 people to visit your website? Easy, Just dial up your advertising spend and you’ll get them to come. With 4.66 billion people online as of January 2021, traffic is never the issue.

So why don’t all businesses just throw money into the Google or Facebook machine? Because making traffic profitable is NOT easy, especially cold traffic who doesn’t know you or care that you’re better than your competitors. This is where conversion rate optimization becomes your best friend. Let’s paint a scenario…

You sell a $100 product. Your current eCommerce store converts at a rate of 1% (meaning of all the visitors that come to your website, only 1% of them buy your product). You want more customers so you pay $1,000 for 1,000 people to visit your website. Of those 1,000 people only 10 (1%) people buy the product. So you’ve made $1,000 – YAY! But you’ve only broken even on your advertising spend, and we’re guessing that $100 sales price point is not all pure profit. So technically you’re running at a loss and you’re probably hesitant to spend more money to bring more people (more traffic) to your website.

But what if your conversion rate was 5%? You’d still spend $1k to bring 1,000 people to your website but, instead of making $1,000, you’ll make $5,000! Now that’s more like it! With a 5% conversion rate and a 5:1 return on your advertising spend, you can start scaling up your ad spend, bring more traffic to your website and start dominating your industry.

Conversions are always the answer.

DOWNLOAD jouw gratis rapport voordat we deze pagina offline gooien

Dit gratis rapport onthult ongeziene ingaven hoe je uw Google Ads campaign winstgevend kunt maken. Wat tot op vandaag nog steeds de meest winstgevende platform is